Leveranserna skickas så fort ordern är lagd.
Vi är återförsäljare till flera aktörer, leveranstiden kan variera från 3-10 arbetsdagar.
Ni får en notis med spårningskod som skickas till er när ordern är bekräftad.
Vi skickar paket med Postnord, Bring, DHL och Schenker.

Hemleverans
Våra aktörer kan erbjuda hemleverans. Alla paket skickas till din angivna adress om ni inte får ett val i kassan, ex välj ombud.
Du får ett automatiskt genererat e-postmeddelande med en spårningslänk och transportörsinformation så snart vi börjar behandla din beställning.

Vår transportör levererar paketet till din dörr (bottenvåningen). Det är inte möjligt att leverera till högre våningar.

Vad händer när jag inte är hemma vid leverans?

Det beror på vilken transportör vi använder för din leverans. De vanligaste resultaten är:

  • Transportören lämnar en lapp och levererar paketet till närmaste upphämtningsplats. 
  • Transportören levererar inte paketet och kommer tillbaka för ett nytt leveransförsök (vanligtvis är det nästa dag). 

Om du inte är där under det andra eller tredje leveransförsöket, lagrar de vanligtvis beställningen på sin depå. Detta gör att du kan hämta det några dagar innan det skickas tillbaka till oss.

Hur kan jag ändra min leveransadress?
När du redan har gjort en beställning är det inte möjligt att ändra din adress längre. Vänligen kontakta vår kundtjänst.

Dessa orter levererar vi tyvärr inte till:

  • Alsvik
  • Ingmarsö
  • Gällnöby
  • Namdo
  • Runmarö
  • Stavsudda
  • Ornö
  • Drottningskär
  • Asperö
  • Källö-Knippla
  • Skarhamn
  • Furusund